zondag 13 april 2014

Een nieuwe tuin

We liepen al een tijd rond met het idee om de grote vijver dicht te maken. iedere keer weer bij vullen, daar waren we eigenlijk wel klaar mee. Moet ik er wel bij vertellen dat er ergens een lek in de vijver was. En nu eindelijk gaat het dan gebeuren. De vijver gaat dicht en op die plaats willen we een terras maken. Makkelijker gezegd dan gedaan. De vijver is in het midden toch nog zo,n 1.80 m diep. Voordat al het water er uit was, waren we alweer 2 weken verder. Wilde Jan de klus eerst zelf klaren, kwam hij er toch achter dat het wel heel veel werk is. En ik kan hem maar mondjes helpen vanwege mijn knie. Dus hebben we hulp ingeschakeld van Marc de Wilde van www.marcdewilde.nl/.  tuinaanleg, onderhoud en grondwerk. Het is een jong bedrijf en we hebben er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt. Samen met hem hebben we een mooi tuin ontwerp gemaakt. Alles gaat op de schop. Er worden struiken weggehaald en bomen gesnoeid. Er komt een nieuwe schutting, een verhoogde border met bloembakken ( makkelijk voor mij, hoef ik niet meer te bukken). Een terras van 4.50 x 8m. Een nieuw gazon, een tuinpad tot aan het begin van het eerste terras. Ja we hebben 2 terrassen. Kortom een heel groot project. Hoe het allemaal verder gaat kun je lezen onder het tabblad Wat ruist er in het ...... boven aan de pagina. 



Geen opmerkingen: