zondag 1 september 2013

Wat eten we vandaag

Koken is één mijn vele hobby's en daar besteed ik hier op mijn blog eigenlijk geen aandacht aan (shame on me) en het is zo leuk om te doen.. ...............Vanaf nu gaat dit veranderen.

Mijn voorkeur gaat uit naar, hoe kan het anders, de Indonesische keuken. En dan het liefst op de authentieke wijze bereidt. Zo heb ik een paar dagen geleden een heerlijk gerecht naar het recept van Roy Dreezens gemaakt. Roy heeft een receptensite waar ik mij helemaal in kan vinden. Als ik een gerecht van hem hebt gemaakt, is het eten net zoals vroeger thuis bij mijn ouders. Hij heeft ook een facebook pagina, waar uiteraard veel gebebt wordt over eten en de bereiding daarvan. Dit gerecht  heet simpelweg "draadjesvlees in tomatensaus" . Geen Indo recept, maar wel heel erg lekker. Voor het recept klik op het tabblad what' s cooking  boven aan de pagina.

Geen opmerkingen: