zaterdag 14 september 2013

verjaardag of geen verjaardag?



Woensdag 11 September en dit jaar geen verjaardag gevierd. Jan is voor zijn werk in het buitenland en dan vind ik er niet veel aan om mijn verjaardag te vieren. Heb wel veel felicitaties gehad  en deze leuke digikaart van Cirque du Soleil. Krijg ieder jaar zo'n leuke kaart. Heb toch een paar kadootjes gekregen. 

Waaronder een gezellig dagje met Elle. Hebben we afgelopen vrijdag samen doorgebracht in Epe. Terrrasje gepakt en snoepen van een heerlijk gebakje onder het genot van een bakkie koffie en een koppie thee. Effies zo met z, n tweetjes bijbeppen . Lekker zonnetje erbij, wat wil een mens nog meer. Helemaal goed. 

Die zelfde vrijdag, rond half 5 werd ik opgehaald door mijn nichtje Jola en haar vriend Tom en hebben zij mij getrakteerd op een etentje bij  

  


Was heel gezellig. lekker gegeten. Een prachtige afsluiting van een hele gezellige dag. Dank je wel Elle, Jola en Tom voor deze kadootjes.








1 opmerking:

Ineke Hulzebos zei

Ja, als je partner er niet is, dan is het ook niet leuk om je verjaardag te vieren. Lief dat er mensen zijn die je nog even verwennen.

Fijn weekend