zaterdag 8 juni 2013

Wat kan er veel gebeuren

in een paar maanden tijd. Een knie operatie, haakwerkjes, meegedaan aan een paar haak swaps. Nog bezig met de granny,s, geprobeerd te schilderen en last but not least quilten. Alhoewel het laatste een beetje stil ligt.
Laat ik bij het begin beginnen.

25 maart 2013
De dag dat ik aan mijn knie ben geopereerd. Een pracht van een kunstknie heb ik gekregen. Zo één van titanium en kobalt. 26 hechtingen en een litteken van ongeveer 17 cm lang sieren nu mijn knie. Voor een paar dagen het bed beneden neer gezet. En wie lag er de meeste tijd van dag op? Juist ja, Tommie.

En wat doe je dan als je nog niet rond mag lopen? Dan gaan we handwerken. Via facebook heb ik mij opgegeven voor een paar swaps.

Een granny swap met 16 dames, incluis mij zelf. Ieder haakt 15 grannys van katoenen haakgaren in de kleuren die de deelnemers hebben opgegeven.  


Ik mis nog 1 granny en die moet uit Belgiè komen. Afwachten dus..... Heb ik in ieder geval tijd om na te denken wat ik er van ga maken. Klik op HIER of op het tabblad hierboven om alle swaps te bekijken

Heb van mijn nichtje wol gekregen. Nuonkleurtjes in het felgeel, felrose en felgroen. Daar heb ik deze kussens en onderzetters van gehaakt. Gelijk maar het terras er mee aangekleed. Laat nu de zomer maar komen.




Geen opmerkingen: