donderdag 3 januari 2013

27 december Soweto Gospel Choir



Dat was één groot feest. Zang, dans, kleur, alle ingrediënten voor een heerlijk avondje swingen. Alhoewel, swingen op een stoel. Dat gaat moeilijk, want staan, dat kon niet. Zou ik de mensen die achter mij zaten tot last zijn en dat wilde ik ook niet weetr niet. De mevrouw die naast mij zat moet vast hebben gedacht: "ik zit naast iemand die ADHD heeft".  Haar gezicht sprak boekdelen. Ja blijf maar eens stil zitten met deze muziek. Dat lukte mij bijna niet. Na de pauze, mijn plaats geruild met die van Jan. Kon ik toch nog wel lekker bewegen, want de in de rij waar wij zaten waren de plaatsen naast ons niet bezet. Gelukkig, aan het eind van de voorstelling het alom bekend Oh Happy Days. Mocht ik eindelijk staan en mee swingen. Voor meer info klik HIER





Geen opmerkingen: