zondag 21 oktober 2012

En nu

ben ik even uitgeschakeld.

Had al een tijdje last van mijn linkerknie. Na de laatste fysiofitness training was de knie toch wel heel dik geworden. Dus op naar de dokter. Die stuurde mij door naar het ziekenhuis voor een MRI scan. De uitslag loog er niet om. Buitenmeniscus beschadigd. Enige mogelijkheid was een kijkoperatie. Zo ga je voor een MRI scan naar het ziekenhuis en nog geen 3 dagen later lag ik in het ziekenhuis. Hoe bedoel je lange wachttijden voor een opname? Achteraf maar goed ook. Zo kreeg ik geen gelegenheid om er over te piekeren en zo.

Dinsdag 16 oktober ziekenhuis. Kreeg een ruggeprik, waardoor ik wel bij bleef en mee kon kijken op de monitor. Daar zag de orthopeed dat de knie er toch niet zo best uit zag. Conclusie, zal t.z.t. nog wel een keer onder het mes moeten. Voorlopig lekker genieten van de herfst met hun mooie, warme kleurenpracht. Ben echt een fan van de herfst. Of het nu regent of niet

















Geen opmerkingen: