zaterdag 21 juli 2012

Heb mee gedaan met Work Of Art Contest

Op facebook heb ik mij aangemeld bij Work Of Art. Als lid van WOA kan ik van diverse kunstenaars, verspreid over de hele wereld, hun werk bekijken en bewonderen.  Zo kun je ook je eigen werk op facebook zetten en doe je mee aan de wekelijke contest.

Wat houdt zo'n contest precies in.
Mensen die zich hebben aangemeld op WOA kunnen op je werk stemmen. Aan het eind van de week worden alle stemmen geteld. Van de beste tien werken wordt een collage gemaakt en krijgt de titel Art of the week.


Nou leek mij wel leuk om een keertje mee te doen en wel met dit olieverf schilderijtje van 40 x 40 cm. En tot mijn verbazing kreeg ik 37 stemmen. En dat van toch wel gerenomeerde kunstenaars. Daar ga je van groeien. Echt wel. Ik die nog nooit les heeft genomen en zeker niet bekend is als al die andere kunstenaars, ja dat vind ik echt kicken hoor. Daar ben ik best wel trots op.

Tuurlijk hoor ik niet bij de beste 10, maar dat doet er niet toe. Ik sta toch maar mooi met m,n schilderijtje in hun vaste gallery en dat vind ik al heel bijzonder.

Geen opmerkingen: