zaterdag 22 oktober 2011



Vandaag heb ik een begin gemaakt van mijn nieuwe blog.
Met stofjes en frutsels bezig zijn, dat deed ik al op jeugdige leeftijd. Mijn poppen waren gewillige slachtoffers van mijn creaties. Stil zitten zoals op de foto mag een wonder heten, want dat is iets wat ik maar moeilijk kan. Stil zitten oké, maar dan moet ik wel wat om handen hebben. Zoals:
Het schilderen met olieverf.Portretten, dieren en zo nu en dan een landschap.
Naast het schilderen mag ik graag quilten, poppen maken en borduren.
Op dit moment ben ik met een éénpersoons quilt bezig. De voorbeelden die ik heb gebruikt komen uit het boek van Barb Adams.

2 opmerkingen:

martine zei

Dat ziet er spannend uit daar onder je machine.
Ben benieuwd naar het hele plaatje.

Renée zei

Toffe site helemaal ok. Wat heb je al veel theemutsen, riek dat naar nog een prettige verslaving behalve die van het quilten en het schilderen?